SAE 5W-30
API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS CI-4/SN
ACEA E6/E9
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
Cummins CES 20086, CES 20081
Detroit Diesel DDC 93K222
JASO DH-2
MAN M3775
MB 228.31
MTU Type 3.1/ 2.1
Scania Low Ash
Patvirtinimai:
Deutz DQC IV-18 LA
Mack EOS 4.5, EO-O Premium Plus, EO-N
MB-Approval 228.51
Renault VI RLD-4, RLD-3
Volvo VDS-4.5, VDS-4
Neste Turbo+ LSA S4 5W-30 – visiškai sintetinė labai galingų sunkiai apkrautų dyzelinių variklių alyva, skirta naujausiems EURO 5 ir EURO 6 dyzeliniams varikliams, pasižymintiems žema teršalų emisija ir ilgais alyvos keitimo intervalais. Šiuose varikliuose naudojamos išmetamųjų dujų valymo sistemos tokios kaip dyzelino dalelių filtrai (DPF - Diesel Particulate Filters), CRT ir katalizatorių sistemos (SCR - Selective Catalytic Reduction) ir jiems reikalinga specialiai pritaikyta alyva su mažu sulfatinių pelenų, fosforo ir sieros kiekiu (low SAPS - Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur).
Tankis kg/m³ 15 °C | 868 |
Pliūpsnio temperatūra °C (COC) | 231 |
Stingimo temperatūra °C | -42 |
Klampos indeksas | 169 |
Klampa cSt/ 40 °C | 71 |
Klampa cSt/ 100 °C | 12.1 |
Klampa cP/ -30 °C | 6400 |
Bendrasis šarmų skaičius mg KOH/g | 10.3 |
Savybės ir privalumai
- puikios šalto variklio užvedimo savybės
- taupo degalus
- leidžia pailginti alyvos keitimo intervalus
- sumažina išmetamųjų dųjų kiekį
Naudojimo sritys
Neste Turbo+ LSA 5W-30 alyva ypač tinka naujausiems MB ir MAN
sunkvežimiams, kuriems reikalinga low SAPS alyva. Alyva tinka daugeliui
kitų automobilių variklių, taip pat ir pramoniniams varikliams.
Tinka EURO 1, 2, 3, 4, 5 ir 6 varikliams.
Pasirinkdami alyvą atsižvelkite į automobilio gamintojo reikalavimus ir rekomendacijas Jūsų automobilio eksploatacijos žinyne.
PASTABA! Naudojant CK-4 kokybės lygio alyvą ir degalus su didesniu nei 15ppm sieros kiekiu, rekomenduojama pasikonsultuoti su variklio gamintoju dėl serviso intervalų.
NESTE TURBO+LSA S4 5W-30
- Prekės kodas: NESTE TURBO+LSA S4 5W-30
- Sandėlyje: Sandėlyje